Saturday, October 25, 2008

O scurta recunoastere (4)

Am promis ca voi incepe urmatoarea inspectie cu bloggeru de la Echilibru, insa, scussi, my friends, dar chiar n-am chef s-amaruntesc obiectivu si nici sa revin altadata asupra lui, aloo, din doua motive: 1.ce naiba de surprize ar phootea sa ne mai procure nea Ivan, decat - cel mult - altele si mai iaka kui ca loviturile-i de stat & verolutiile-i (vba lu my friend Luca Pitu) cam shui, d-ale carnavalului Dreakkului ? si 2.simpla vizionare din avion a mesajelor acceptate pe pagina venerabilului domn imi spune c-acolo cenzuroiul sta permanent cu mana pe buton, iar daca nu esti galanton cu tov bloggeru ion, n-ai ton, normal. Am consumat deja o experienta nasoala cu echilibratu lu peshte, acum un an, cand i-am facut o epistola ca de la coleg la coleg, n-asa? (v-o arat altadata ;)), si cand tipu m-a taiat de-acolo fara macar sa-ncerce a-mi raspunde baremi injuriindu-ma (cum a facut la un moment dat cu Nica Leon) sau cam asa ceva. Si deci ce poti discuta cu sau despre previzibila farfara ? Te izbesti acolo de acelasi limbaj de lemn, de aceleasi idei rascoapte si chiar putrezite, de meandrele concretului de lemn tanase si de sinergia faptelor ce a mentalitate de stravechi tov miroase. Plus ca nicknamesii acceptati par extrasi, pai cum naiba, special din batalioanele muncitoresti care n-au facut nicicand casa cu-o adunare cat de cat aleasa, cu-o limba mai originala or mai spumoasa, cu-o cultura mai simandicoasa. De aceea, parerea mea e: a nu se frecventa. Nikagda.

Urmatoru' upgradat pe-al meu blogroll vaz ca e insusi Istodor, c-un titlu din ala specific-iscoditor. Il frecventez pe acest blogger mai de mult, desi intr-adevar e cam gretos - unii zic pretios - si cam obositor, si totusi, bey, tipul e un hartist, un creator media, un auctor demn de cel mai luxos blogroll. E clar ca homu e plecat la vanatoare de forumisti pe Net & Nat, vrand s-ajunga cel putin ca Visurat de mare (pe care altfel l-a luat la picioare, de era sa-l faca ala farame, cand l-a prins cu garda antispy mai gios, se pare...:)), zmecherosul catzavanec facandu-si probabil niste complicate socoteli comerciale (Istodor fiind bagat si-ntre publicitari, cu-o cota destul de tare), fiindca asa crede el ca te-afirmi in blogosfera (atragand cititori si fidelizandu-i ca si naivi comentatori), insa inventivul blogger greseste printr-un exces clovnesc, fireste, ba chiar de cele mai multe ori, plus ca da direct cu bata-n balta alteori - hai sa nu zicem adeseori -, nemaivorbind de faptul ca-si schimba postarile precum shosetele, sfarsind prin a ameti putinii baieti care i-au devenit cat de cat credinciosi, si fetele :) Asta ca sa nu mai pomenesc de faptul ca, nu o data, cand bloggerul se afla in plina hiisterie creatoare si-i zbarnaie instrumentele ca musca tzetze prin odaie, uita brusc unde se afla, isi dezleaga betele si-ncepe sa frece mangalu in vazu lumii, ca porcaru, astfel ca snobii care l-ar fi cetit poate (cu gandul la vremea cand Academia Catz. era prima dintre toate gazetele de hartie non-idioate) si l-ar fi urmat precum urmeaza oile netoate magaru, fac desigur stanga-mprejur si fug cat ii tin puterile de telectualu cu limbaj de plotoner majur :), ceea ce pentru un snob or telectual impur e ca si cum ai fi popa sperjur :) Daca va evolua si-n continuare tot asa, Istodor nu va avansa in topuri, parerea mea, ci va-nlemni ca un pitoresc pe-acolosa, pe undeva. M-as duce, iaca, sa-l zgandar un pic, dar ma abtin, caci tipul are si prostul obicei de a nu raspunde, ori de a raspunde aiurea, ceea ce nu poate suferi oricine, n-asa...? Daca as fi in locul unui cetitor nici prea prea, nici foarte foarte, cum ar venea, nu l-as frecventa decat cand as vedea vreun titlu comercial pe bloaga sa. Pai nu fac toate tabloidele asa, pe care vor sa le imite ale zoso, a...? Si-atunci, ce atata izmeneala ostenitoare, Istodore, fratioare ? // Un comment pozitiv - ista de mai nainte fiind coomentul negativist, cum ar veni :) - ar fi ca Istodor face scoala de presa online, printr-un original bloguit interactiv si ca e cel mai inventiv blogger, in orice caz. Dar nu i-o spun deocamdata, ca sa nu i se urce la cap... ;)

Ora 18, hic et nunc. Intru pe un blog c-un titlu destul de fistichiu, Amar de Zi, stapanul casei fiind Vlad Petreanu. Numele bloggerului mi se pare cunoscut, dar nu stiu de unde sa-l iau... :oops: E un tip din publicitate, oare... ? Inainte de a-l ruga pe Mr Google sa-mi dea o micutza informatie dumiritoare, arunc un ochi pe autoprezentarea gazdei, din care pricep c-ar fi fost pur si simplu obligator sa stiu cu cine am de a face, homu fiind un VIP... :oops: Ma uit pe tema zilei: nici originala, nici cine stie ce mumos scrisa. Ii aplic obisnuitul test hopistic, subt forma unui banal comment, ca sa vad cum reactioneaza : "Oarecum off topic, distins blogger… Vrand sa scriu cateva vbe si despre tine la ora-mi de inspectie a blogosferei, iti aplic, iacata, pentru inceput, testul anticenzura, prin care vreau sa masor cat de permeabil esti la comments-uri. De asemenea, daca-mi dai voie, am observat ca faci caz de celebritatea domniei tele, parandu-ti-se oarecum firesc ca noi, vizitatorii anonimi, sa stim cu cine avem de a face din start, insa scussi, io, hop, de-un paregzamplu, daca ma-ntreba cineva pana azi cine-i Vlad Petreanu ista - desi intr-adevar admit ca parca, parca mai auzisem cognomenul -, marturisesc franc ca-l confundam c-un fel de hom din publicitate, c-un prof de pe la snspa sau cam asa-ceva. Iarta-mi, rogu-te, franchetea, insa nu-mi place sa umblu cu fasoane, fiindca nu astept niciun contraserviciu de la nimeni ; nici macar sa ma primesti pe blogu-ti, aloo… :) Vreau sa-mi pastrez independenta absoluta, iar inspectiile mele sa fie ale unui incoruptibil eliotnessiotic (daca-mi permiti rebarabativul…lol). // ps. sigur ca nici dta n-ai auzit de mine, dar ce importanta are ? :)" Mdea... Imi place ca potera blogului imi baga commentul fara penibilele interludii anticamerale, de la zoso si de la alti fudulmani, care desi nu todeauna au mai mult de 3-4 comments pe post, zmecherii te-ntampina cu ifose de mare casoi, cu majordomi passwordici care cica te verifica mai intai, ca sa n-ai pojar or proaste maniere, iar pe urma binevoiesc sa-ti vorbeasca doar din prag si de sus, si atunci - de regula - doar spre a te injuria birjareste, in caz ca nu faci salamalekurile orientale (birmaneze medievale, mai precis LOL) de rigoare. Cand o sa-mi raspunda, si-n functie de cat de inspirat o sa fie bloggerul ista, mai vedem... Deocamdata, no comment.

Urmatorul la rand dintre cei inca neinspectati e fulgerica's blog. E clar: si titlul blogului, si postarile mici si dese, cheia monstruoaselor succese de pana acum din blogosfera.ro, imi arata ca avem de a face c-un epigon al lu zoso, my priatelo, asta-n caz ca fulgerica n-o fi dreq tatal istuia, aloo... :shock: Ca sa ma dumiresc definitiv asupra importantissimei chestiutze de istorie blogosferica si spre a implementa si inevitabilu' test hopistic, ii bag urmatorul comment (desi admit ca la topicul fulgericstic, intitulat sec: Un plugin pentru winap si dezvoltat de auctor si mai banal, dilema mea cade ca nuca-n perete, halal... lol : "Daca esti bun, dragutza, si daca ai chef sa ma lamuresti: tu esti un epigon al lu zoso, sau el al tau? Pe bune te-ntreb. Am observat ca si titlul blogului, si looku postarilor cam seamana. S-ar phootea sa ma-nsel, insa momentano asta e impresia mea. A, sa nu uit a ma prezenta, drea…: sunt hop, inspector blogosferic. Am onoarea…:)" Hopaaa... Deja fulgerica incepe sa se deosebeasca de zoso, pozitionandu-se avantajos, a mon avis, caci spre deosebire de colegu-i faimos imi baga commentul din prima... :) Daca nu cumva va fi shocat de lungimea neobisnuita a comentariului meu (ditai 333 characters, spre deosebirea de totalitatea celorlalte comments fulgericstice, ce rareori depasesc 5-6 parole) si nu va face eroarea sa-mi raspunda - te pomenesti - nervos sau in dorul lelii, cred c-o sa-l sui pe fulgerica in locul lu zoso, ca tot un dreaq e, dar mai putin incornorat, n-asa...? :)

Gata, pt rondul ista e destul ! Sa mai uit, sa vad cu cine voi incepe inspectia ce va urma (cand s-o phootea, pai cum drea) Mdea, urmeaza Jurnal de Oradea. Mintea Ardealului. Promitator, n-asa... ? Hai pa.

6 comments:

  1. esti varza, pleaca acasa !

    ReplyDelete
  2. hai ca m-amuzasi, prichindelule... :) da' tu cine esti, bre, sa-mi spui sa plec de la mine din casa ? lol mi-amintesti de jerry din tom si jerry, pe bune...:) hai, stai linistit, ca nu-ti fac nimic, fugi drek... :)

    ReplyDelete
  3. Continuaţi, vă rog, că-i interesant.

    ReplyDelete
  4. Am spus-o deja: o sa continui cand s-o phootea, care-i problema...? Caci doar nu ma plateste nimeni pt munculitza mea... :P

    ReplyDelete
  5. Din joacă sau amuzament. Aşa se fac toate lucrurile bune.

    You can get good satisfaction!

    ReplyDelete
  6. Te-ai prins cam cum devine chestia, istetzule si preabunule filadel... ;)Bine, acum mergi te rog si observa discutia mea cu colegii astia... S-ar phootea sa-ti foloseasca la ceva... :idea:

    ReplyDelete