Saturday, October 4, 2008

Un munte vulcanic a aparut in blogosfera

Un blog care se ridica precum o insula vulcanica din lava blogosferei Ro, crescand vazand cu ochii, este Mount Thor. Se pare ca impetuosul blogger-autor e un fost rugbist de performanta, actualmente mare admirator si partizan al lui Basescu, deci vrand-nevrand si al "pedalistilor", cum le zice el, dar care in pofida acestor date prozaice se dovedeste a fi un riguros pamfletar, un fin literat aproape, rugbystul nostru fiind in orice caz un redutabil causeur si un ins care nu si-a pierdut deloc flerul si darul de a juca in echipa. Simpaticul Thor a reusit sa concentreze pe blogul sau o pletora de comentatori inteligenti si buni scrimeori ai comments-urilor forumistice, de fapt exact echipa care, ani de zile, i-a creat "Cotidianului" de la Academia Catzavencu-Vantu faima de "ziarul cu cei mai inteligenti cititori". O vreme, celebra echipa s-a zbenguit prin "poienitele" bloggerilor gazduiti de somptuosul site in care s-au bagat 180 de milioane de ieuroi (apud SOV), insa de la o vreme s-au suparat si si-au facut mai fiecare bloguri proprii, dintre care - deocamdata - cele mai vizibile sunt cel al lui Thor si cel al lui Bleen 24. Beneficiind si de sprijinul logistic al lui ITMorar, sufletul Academiei Catavencu, atata cat a mai ramas din el dupa ce alti academicieni vestiti s-au risipit in roza vanturilor de afaceri mai mult sau mai putin neacademice, alde Thor risca sa spulbere in curand ierarhia bloggeristica aborigena dominata de alde Pitipoanca et comp., adicatelea de niste pustani inteligenti si priceputi in ale IT-ului, nimic de zis, insa lipsiti de substanta, futili si cam agramati, care desi au actionat la categoria pana, sa zicem, au facut ravagii printre arici pogonici. O data insa cu aparitia blogurilor si a asociatiilor de bloguri (ca sa nu le zic cartele) cu continut si cu stil cat de cat serioase, blogurile usurele vor cadea in desuetudine, iar cartelurile de bloguri gen Thor vor incepe sa concureze cu siteurile marilor trusturi de presa, ce vor sucomba - probabil - sub povara chetuielilor.

8 comments:

  1. Salut intrarea ta în blogosferă. Te urmăresc cu multă curiozitate! Spor!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, colega ! Daca nu ma insel si tu ai facut parte din faimoasa echipa de comentatori ai ex-Cotidianului. N-am fost inca pe blogul tau, dar iti promit ca voi ajunge. Spor, de asemenea!

    ReplyDelete
  3. CÂNTECUL LUI CRISTOFOR - PE STÂNCI, LA PALOS
    Christopher-s song on the cliffs at palos - Gheorghe Apetroae, Sibiu
    Pe când crisele-i coapse le dezgolea
    abisinic şi ai ei nuri îi frământa,
    dezlănţuit, un ocean,
    cu glasul stins, El, Cristofor
    îi şoptea princiar:
    - Felippa mea frumoasă, dorită,
    plină de farmec şi aprins cuvânt,
    tu m-ai renăscut şi vindecat în Levant
    cu al tău sărut!
    Chinul meu, în rostul tău s-a stins,
    m-ai reîmplinit...,
    nuntind cu tine în marele palat,
    la Palos,
    Veneră, pe stânci ţi-am jurat
    credinţa neţărmurită,
    cum valului din larg...

    Ea îl privea zeu al luminii şi mării,
    cunună de irişi albaştri
    îi puse pe frunte,
    clipele-i erau acum împărţite
    în numai plăceri şi fiori,
    uitând de lungi nopţi de nelinişti
    şi de lungi aşteptări...

    Erau împreună, acoperiţi de lauri şi roze
    şi legănaţi de un madeiric ocean,
    la Palos, în castelul pe stânci,
    în destrămarea freneticelor valuri
    şi amorul lor primea peceţi stelare,
    cum Luna pe larg, rangul regal...
    Fericirea ei era iarăşi a lui,
    era a lor..., ... ca-ntr-un vis ireal...

    ReplyDelete
  4. ÎNGERUL BOLNAV - THE SICK ANGEL
    Gheorghe Apetroae, Sibiu

    Treci distins în zbor uşor, acvilă
    crudă în vreri, glas şi nesomn
    peste turnul de fier, demult,
    de îngerul bolnav părăsit...
    Eşti limbă temută de sânge
    şi clopotului, aripă de lut...
    Din apele tulburi înalţi
    în zăpezile crise numai libertatea,
    iar din umilinţă înteţeşti
    flăcările sacre în astre!
    Pajiştile tremole adormite
    în crinii albaştri, te-au vlăguit...
    Eşti pelerinul proaspăt
    trezit de cer cu ochii închişi,
    năbuind zorii reci în lacrimi...
    Uşor să răstorni comori:
    mirific plâns de primăveri
    căzute din conturul navei solare-
    inundaţii în corturi stelare...
    Pentru un anotimp nevenit
    creşti în el din lacrimile reci
    şerpii ucigaşi în ai tăi fiori:
    credinţa că oriunde eşti trecere
    pe-trecere, primul venit..!

    ReplyDelete
  5. DRUMUL ÎN NEFIINŢĂ - DRAGGED INTO NONENTITY
    Gheorghe Apetroae, Sibiu
    Nepăsător, de ne-nceput adânc pătruns
    un şarpe azuriu din El ieşind, tevrei stăpân
    pe cerul erelor ce azi le vezi cum pier
    pe drum, în jocul tău cu libertatea lor...

    Nerăbdător de dor şi de înşelăciuni
    apui o stea - recif din tot al ei cuprins,
    ştiind s-apuci pe pajiştea-I albastră, sfinx
    cu vreri în duh - nevreri, pe un deşertic drum...

    Din ne-nceput îl urci, tot să-l cobori
    spre trupul ei- netrup de crise amintiri,
    făclia eritrină-a sângelui carnal celest
    în game de lumini, din care-ai glăsuit...

    Rămas îi eşti o nesfârşită fire altei zile reci,
    purtat de cerul alb..., sub cruce aşteptat,
    nelocul locului ţi-l înconjori zelos
    cu împărţirea clipelor din ultimul răvaş...

    Şi scoli toţi zorii alunii din dulce somn,
    din vlaga sânilor de stea tot mai albaştri -
    tăcerea raiului cuprinsă-n rotunjimi
    cu freamătul dorinţei astrei alabastre.

    Sub râna cerului, sub vălu-I boraciu
    revii cu ea în vis, de un alt vis păzit
    să poţi din nou visa pe ultimul tău drum
    la îngerii copilăriei care n-au murit...

    Trimiţi clepsidra rece la-ntâlnire plină
    şi-i muţi din loc în loc nisipu-n scurte rugi
    în nicăieri şi-n Totul, hăruit, să-ncânţi
    cu stele-zei, viaţa ta de nefiinţă-nfrântă...!


    ReplyDelete
  6. doresc să împărtășesc această mărturie minunată cu întreaga lume cum mi-am adus minunatul soț în viața mea în 48 de ore, cu ajutorul acestui mare om numit Dr. Otutu okunta. Pentru că nu am crezut niciodată în vraja în viața mea. Sotul meu minunat este un mare fan al Real Madrid, în a doua jumătate a lunii iunie 2017 a călătorit la balenă pentru a urmări meciul final dintre clubul său Real Madrid și Juventus, după meciul în acea seară mi-a spus că el va deveni acasă Următoarea zi pentru a sărbători victoria cu mine și copiii noștri minunați și, de asemenea, adu-mi mașina nouă care mă promite dacă clubul său a câștigat finala. Am încercat să-l sun a doua zi a refuzat să-mi aleagă apelurile mă îngrijorează pentru că nu știu Ce se întâmplă cu adevărat pentru că nu glumește cu familia lui l-am scris pe Facebook el a răspuns că nu dorește să revină acasă din nou că are îndrăgostit de o doamnă în balene că ar trebui să am grijă de copii, am scris din nou el a refuzat să răspundă am sunat el a refuzat să aleagă, am fost foarte supărat pentru că nu pot rămâne o zi fără minunatul meu soț prea distracție de a fi cu am plâns zilnic, pentru că nu știu ce să fac. Deci, pe 6 iunie, am dat peste o mărturie pe internet despre o femeie pe nume Jenifer Smith, care mărturisește cum a recuperat soțul ei cu ajutorul dr. Otutu. Am fost foarte uimit, i-am contactat pe același om pentru ajutor Cu numărul și adresa de email pe care a dat-o dacă cineva are probleme să-l contacteze pe om, de asemenea, pentru ajutor, mi-a spus să nu-mi fac griji că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore sub o vrajă că vraja trebuie spartă înainte de a se putea întoarce la mine. Mi-a spus tot ce trebuia să fac și mi-am spus că soțul meu mă va suna la ora 16:00 în următoarele două zile să-mi cer scuze, am fost cu adevărat surprins de acea zi exactă La ora 4:00, soțul meu ma sunat și a început să-mi cer scuze, că nu știe ce a venit peste el Sunt foarte fericit că mariajul meu a fost restaurat de acest mare om dr apreciere otutu.my, de asemenea, merge la Jenifer Smith care a împărtășit mărturia ei, astfel încât oamenii ca mine vor primi Ajutor. Te rog prietenii mei acolo, dacă ai vreo problemă, te-aș sfătui să contactezi și pe acest om grozav pentru ajutor prin EMAIL-ul lui (drotutuhealinghome@hotmail.com) sau îl poți ajunge cu ușurință la numărul său (+2349051417394). depune mărturie

    ReplyDelete
  7. Vești bune!!!
    Sunt român și numele meu este Roxana Marcovei. Mama mi-a spus că merge prin internet și a venit la publicația doamnei MARIA ALEXANDER, spunând că facilitatea de credit a acordat un împrumut publicului larg la o rată a dobânzii foarte scăzută de 2%. puteți să-l contactați pe (mariaalexander818@gmail.com)

    Deci, i-am spus prietenei mele despre aspectul împrumutului de la doamna Maria Alexander și a spus că nu ar trebui să-i spun că nu am împrumutat de la Maria Alexander, dar trebuie să împrumut o sumă mică pentru a verifica dacă compania ei este o companie legit .

    Deci, am acționat după sfatul ei și l-am contactat pe doamna Maria Alexander prin e-mail: [mariaalexander818@gmail.com
    ] care a fost trimis de mama mea și am solicitat un împrumut de 35.000 de euro. Dna Maria Alexander mi-a răspuns și mi-a trimis toți termenii și condițiile companiei pe care le-am citit și am acceptat termenii. După aprobarea cererii de credit, am primit de la banca mea o notificare că suma de 15.000 de euro a fost creditată în contul meu bancar de la doamna Maria Alexander

    Am fost foarte fericit și v-am împărtășit vestea bună cu mama și prietenul meu care mi-a sfătuit să merg mai departe. și a finalizat rambursarea împrumutului la 11 februarie 2019 și am cerut o altă sumă de 30.000 de euro pe care am primit-o și în contul meu bancar după efectuarea procedurilor.
    Deci, vreau să profit de această ocazie pentru a spune oricui caută un creditor privat pe Internet, care se va adresa cu siguranță doamnei Maria Alexander

    prin e-mail: {mariaalexander818@gmail.com}
    Sau Whatsapp: +1 651-243-8090


    Puteți să mă contactați dacă aveți nevoie de ajutor sau doriți să puneți întrebări despre cum am primit un împrumut.
    Iată e-mailul meu: [roxanamarcovei@gmail.com]
    Bun Binecuvântați-vă pe toți

    ReplyDelete
  8. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete