Friday, October 31, 2008

Scurta recunoastere (5)

Intru mai intai la Jurnal de Oradea, unde ajunsesem data trecuta. O privire rapida si-apoi fac stanga-mprejur, nu inainte de a-i lasa ardeleanului testu hopistic: "sunt in inspectie... 8) asa cum am promis, trebuie sa-ncep noul episod din revista blogurilor de top cu oboru tau, insa nu ma pricep deloc la masini si nici celelalte posturi pe care le-am inspectat cam in graba, ce-i drept, nu prea ma-ndeamna sa zabovesc pe-aci… poate data viitoare…:)"Urmatoarea vizita: la alexunu. In bezna de pe prima pagina, oarecum asemanatoare cu cea de la civiq ;), apuc tontusi sa vad ca alex e de fapt alexutza, o fetitza cu funditza, de nici 24 de anisori. Dintr-o data, totu mi se pare mai interesant, eheeeei... Hai sa-i bag un comment, de proba: Hmm... Pt o fetitza de 24 de anisori, nu e chiar rau (ma refer la blog in ansamblu, atat cat am vazut la o repede okire...) Io la varsta ta nici nu stiam ca exist :) Voi repeta inspectia cand vei scrie ceva mai consistent, tontusi... 8) Sa ma anunti...:)" Dau ok, insa bezna alexutzitzica imi inghite literele cu-o odioasa lacomie, bagandu-mi in schimb in fatza binecunoscuta pancarta de gentilomi ridicoli: Comment moderation has been enabled. All comments must be approved by the blog author. Ptiu, dreace...! Atat de tanara si deja atat de corupta de bazdacurile zosoice, alea cu "aprobarea divina" ? :) Vreau sa plec ad-hoc, pomenind-o de mamitzica pe blogheritza, insa dand un accidental refresh, hop ca-mi reapare commentul:) Vasazica, juratzica sta dupa perdea si cum se iveste vreun comment ratacit, il cotrobaieste mai intai, sa nu cumva sa aiba pureci, si pe urma, daca-i convine, hop cu iel pe blog, a...? ;) Iar daca nu, pa ! :) Ei bine, asa ii zic si io (deocamdata): pa si pussica, mey..:) Cand dracutza noastra va tine usa-i deschisa fara fasoane la mosafiri, mai discutam (chiar ma gandesc sa fac un blogroll final numai cu amicii libertatii de expresie, indiferent ca sunt cocalari sau pitipoance, numai cenzuroi sa nu fie, bey...! :( )

15 comments:

  1. Feed, din simplul fapt ca mi-a placut :)

    bafta

    ReplyDelete
  2. Bine, mey, ramanem pretini :) Chiar daca nu stiu cum te cheama, te recunosc dupa stil si pistil, daca-l ai, caci daca nu, mai conteaza cine esti...? :) De-o pilda, ce importanta are amanuntu ca "sadwank" e baietzel, sau o fi fetzitza cu leandikel ? In hyperspatz nu esti decat cel ce te construiesti, in rest, poti sa fii si buschetar din bucuresci sau riga crypto din poolesti...:) Thank You, my friend

    ReplyDelete
  3. E de la blog, nu-i de la mine, ma intampina voios cu o eroare dupa ce vreau sa comentez :P. Mircea, incantat :)

    Noroc cu al2lea comm pt sadwank, si-uite asa am reusit sa intru aici, ca m-ai scutit de-un comment pt dansul/a

    ReplyDelete
  4. Onoarea e de partea mea :) Daca ai si tu un blog, spune-l, ca sa-l bag in blogrollu din dreapta alaturi de campioni si astfel sa pot fi la curent cu noutatile tele. Asta nu-nseamna ca atunci cand te voi inspecta o sa-ti fac vreo favoare, aloo...:)

    ReplyDelete
  5. din contra, replicile constructive ajuta cateodata (probabil) > www.seonzational.ro . strict info :) nimic scandalos

    ReplyDelete
  6. Thanks, dar il aflasem deja ;) Uita-te-n dreapta, precum si pe blogu tau, la primu-ti comment :P Asta e: norocu sau destinu a dat preste tine :) Om esti, de-acuma... :) //ps Repet: asta nu-nseamna ca inspectia mea, cand va fi, n-o sa fie nemiloasa, aloo... 8)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Cam multe emoticoane pentru cineva care s-a descoperit deja și vrea să citească ceva consistent ... Îți doresc s-ajungi la un nivel la care să poți citi și imaginile (cum ar fi ale Alexandrei), nu doar textul. Ah, și la care să nu mai folosești atâtea emoticoane. Deranjează ochiul.

    ReplyDelete
  9. dar vad ca iti place sa critici...
    nu e nevoie sa fii mereu acid

    ReplyDelete
  10. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    ReplyDelete
  11. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    ReplyDelete
  12. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com .

    ( In cazul in care sunteti de acord va rog sa treceti link-ul: http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi

    O zi buna.

    ReplyDelete