Sunday, October 12, 2008

O scurta recunoastere (3)

  • Am promis sa-ncep inspectia de azi cu Bleen. Ca si Thor, Bleen e un asteroid recent intrat in blogosfera, provenit din fosta centura de forumisti ce gravita in jurul Academiei Catavencu si a cotidianului actualmente vantos, unde, desi in mod vizibil portocaliu, Bleen se remarcase prin tonul echilibrat al comentariilor, prin acuitatea analizei politice si prin eleganta scriiturii. Pedalist prin afinitate basesciana - se pare ca tatal sau a fost comandant de nava, ca si TB, voila - si fan al catavencilor, in special al lui Istodor, al lui Morar si-al lui Patrasconiu intaiul (caci cel din urma nu le mai place de la o vreme pedalistilor, ce-l considera un pic tradator :)), Bleen 24 a debutat c-un blog dupa modelul academicienilor hazosi, calchiind celebrele poante oximoronice ale acestora ("De zeghe in lanul de secara" era sloganul bleenic, la un moment dat), insa dupa ce a priceput ca talentul scriitoricesc, humorul fin si IQul peste medie sunt trufandale in blogosfera si ca, de aceea, are sansa sa evolueze rapid in Ze Top, el si-a precipitat pozitionarea, prin schimbari repetate (aproape disperate) de look, ceea ce presupunea in primul rand razuirea etichetei de epigon catzavenc si, mai ales, de simplu advocat pedalist, insa aceasta operatie estetica a fost facuta mult prea repede si radical, pentru ca obeservatorii atenti sa nu vada cusaturile unui caracter cam versatil... :oops: Io personal n-as zice insa "Krma tov pallhcavri!" ("Păcat de voinic!"), asa cum a ricanat Caradgea Voda cand l-a vazut pe Ianku Jianu adus de zapciu in fiare, pana nu-l mai urmaresc un pic. Si asa cum o fata miloasa din alaiul Domnitei Ralu s-a-ndragostit pe loc de frumosul bandit si a obtinut de la Voda iertarea pacatelor acestuia, luandu-l de sot, poate ca si acuma, mai stii, vreun investitor de pe o linie partidica oarecare il va salva pe Bleen, scutindu-l de fofilarile morale induse de apropierea fatala a ratelor :), intrucat pragmaticul mogul ar vedea in el o certa speranta si o proxima profitabila afacere pe termen deloc indepartat (cand Blogosfera va fi regina media chiar si pe meleagurile noastre inca vadit mioritice).
  • Ora 20. Intru la un tip care-si spune nascut din spermatozoizi campioni si care-mi procura in mod cert impresia unui misoghin ce ignora faptul ca el e conceput si din ovulele necampioane ale mamitichii-si :) Mi-a placut totusi faptul c-a publicat fara nazuri cica moderatoare replica-mi (a propos de povestirile soferesti cu care tipul vrea sa-si inveseleasca audienta): "Asa, si…? :) Vecinu meu are si el o Dacie, iar cand ma prinde la cotitura imi spune povesti soferesti de doua ori mai amuzante ca ale tele, dar nu si-a facut blog :) " O sa mai revin, ca sa vaz cum reactioneaza, dupa aia mai vorbim.
  • Urmatorul e chiar campionul, zoso's blog... :oops: O spun d'a cappo: ar fi o prostioara sa-l bagatelizezi pe zoso ori - mai rau - sa nu-l bagi in seama, pe motiv ca e beneficiaru unui succes facil. Stiti ceva ? S-ar phootea ca baietelul nostru teribil sa fie chiar teribiliticel, un fel de pioneer al industriei aborigene online, un prichindel civilizator al blogosferei.ro. La mintea-i frageda ca o tabula rasa si, pana la proba contrara, ingenioasa, zoso a fost printre primii la noi care-au inteles ce este ala un blog si ce se poate face cu libertatea din cyberspace (unde 90% din internauti umbla creanga dupa poze, dupa colegi.ro ori dupa referate.ro). Sigur ca zoso a fost avantajat chiar de faptul ca are un sufletel de om al erei internetului (iar nu al iepocii imbecilizante, ca previous generation), asa cum, mutatis mutandis, Mozart a fost influentat de-ntamplarea ca s-a nascut intr-o familie de muzicieni, sa zicem. Dar cati copii n-au avut calculator si acces la internet, fara insa ca s-ajunga un zoso ? Deocamdata, n-o sa ma uit pe ce si cum scrie acest copil-minune al blogosferei si nici nu-ncerc sa-i bag vreun reply, ca sa nu-mi stric prima impresie... :) Am io timp sa-l amendez si pe zoso ista, daca va fi cazul. Deocamdata, sa-i dam campionului ce-i al campionului.
  • V-ati prins ca ista e campionu, nu... ?
  • Din intamplare, urmatorul la rand pe blogrollu-mi dinamic vine Morar&More, al batranului-minune al blogosferei.ro, Ioan T.Morar. Daca zoso s-a nascut si-a crescut printre bloggeri si tastaturi, acad. Morar s-a nascut printre brigadieristii de la Bumbesti-Livezeni, a crescut printre utemisti, utecisti si uaseceristi, s-a format printre scriitori elitisti, dar cam activisti si s-a pricopsit printre securisti :) Morar a-nceput bloggeritu dintr-o simpla fandacsie, fara sa-nteleaga prea bine cu ce sa mananca aiasta crapaelnitza, vrand pur si simplu sa-si povesteasca o vacanta in Noua Caledonie - chestie care i-a si ramas ca motto pe blog :) -, dar, baiat superistet fiind, care-n alta viata ar fi ajuns fara-ndoiala un alt zoso, a prins iute shpilu si s-a asezat temeinic in plutonu fruntas al bloggerilor aborigeni, ajutat fiind ce-i drept si de doua branduri celebre, in care s-au bagat bani, nu gluma: Academia Catavencu si Trustul Realitatea, care-i stau de-a stanga si de-a dreapta. Batranul vulpoi e avantajat si de talentu-i scriitoricesc remarcabil, precum si de firma de humorist vestit. Insa intrucat are faima unui cenzor rau, n-am de gand sa pasesc pe acolo (desi il voi urmari cu atentie marita... ;))
  • Feeder e un fel de afis virtual al unor spectacole muzicale, cu o audienta remarcabila, din moment ce este in top si are rank 6, dar aproape fara comentarii. Cum nu sunt un fan Reggae, sa zicem, si nici snob cu muzicutza, nu intarzii prea mult pe-acolo, dar nici nu zic ceva de rau. Pur si simplu: no comment.
  • Pe Arhi, la ora vizitei, l-am gasit prins intr-o stufoasa discutie despre sex :) Intrebarea serii era: Copilul tau face sex oral ? Daca da, cu cati barbati ? Inteleg din discutii ca Arhi ista e un blogger mai tomnatic, nascut si crescut pe vremea cand sexu era tabu si care isi imagineaza ca un copil de 7-8 anisori, ca sa nu mai vorbesc de unul batran, de 11-12, cauta pe internet - pe care taticutu si mamicuta au avut grija sa i-l asigure inca de la gradinita, ca sa-i descopere eventualele talente ascunse, de muzician, de pictor sau de inginer... - numai si numai desene animate :) Ii pun si io o-ntrebare: "Pe bune, Arhi, tu nu te-ai jucat niciodata de-a mama si tata in copilarie? N-ai fost intrebat niciodata, de catre vreun vecin mai hatru: “Arhitel, pisica voastra scoate limba la foc?” Daca da, ce-oi fi crezand tu ca-nseamna asta… ? :) Si daca - mai departe - admiti ca multi parinti considera ca accesul la internet al copiilor lor e o conditie sine qua non a viitoarelor performante scolare, chiar crezi ca istetii si curiosii copii vor cauta pe Google doar referate.ro… ? Or, dupa ce vezi ce fac aia pe-acolo si-ti amintesti de nazdravanele figuri in timp ce te joci cu fetita sau baietelu vecinilor - sau chiar cu verisoara/ verisoru - prin fanar, in timp ce simturile hyperproaspete te-nebunesc, ce mai e de facut… ?" Nu sunt deloc surprins - chiar: de ce? :idea: - sa vad ca talibanu sexual Arhi :) imi baga-n fatza avertismentu clasic, dar care se vrea original: Comentariul tau asteapta aprobarea divina... Hai, ca nu mai ai niciun haz, nea Arhi...
Gata, ajunge pt azi. Inspectia urmatoare o voi incepe cu bloggeru de la Echilibru ...;)

1 comment:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete