Wednesday, October 8, 2008

O scurta recunoastere (1)

  • Nu-mi place ca simpaticul Cabral te pune la coada, la moderare; sau asa o fi moda pe la casele mai aglomerate, bre ?
  • La Tudor Chirila se intra usor, dar inca nu stiu cum se iese :) ; sa mai asteptam.
  • Catalin Tolontan foloseste niste reguli de intrare de te-nfioara :) Pe bune, nu prea cadreaza tinuta asta obligatoriu la patru ace cu alura unui comentator sportiv, totusi. Chiar ma mir ca omul are atata audienta; deh, fiecare cu gusturile lui.
  • Si la Media lui Comanescu se asteapta "moderarea". Daca stiam, nu ma mai oboseam sa-i postez un comment memorabil: "Salut, colega ! Tine minte chestia asta de la mine: peste un an, Blogosfera - un ziar cu 1000 de redactori independenti, unul mai bun, altul mai nebun - va fi cel mai citit ziar de pe-aci..." L-o publica, pana la urma...? ;)
  • Pe blogu lu Marius se discuta, din cate am putut sa-mi dau seama, doar chestii tehnice; nu ma bag, desi simpatizez mult cu meseria de it-ist.
  • Hmm. Se vede treaba ca dupa ce ajungi la o anume consacrare moderarea comments-urilor e obligatorie :oops: Vad ca si la Bobby Voicu se modereaza voios. Voi mai trece pe acolo, ca sa amaruntesc ce si cum, fiindca multa lume vorbeste de blogu asta.
  • Pe Metropotam il stiam: un fel de afis virtual cu datele unor mici intamplari mondene; blog usurel, dar pt unii necesar, poate.
  • n-am prea priceput ce e cu Buddha's blog ; deocamdata n-am timp sa ma dumiresc...
Gata, ajunge pt azi... :) (va urma)

0 comments:

Post a Comment